Opetettii tos torstaina pojille kieliä. Hah.
Nyt ne tietää mitä tarkottaa "Fick dich" ja "Pippa" ..

Eilen mua rupes ahistaa mun hiukset. Vtu. Ja si illal ei ollu muuta tekemistä ku lähtee mun (ah niin uuenaikaisen) äipän mukaa kattoo tähtii, siiis se niiku muka ennustaa linnunradast et tuleeko lunta jne -____-  Eli mun hulluus on äidin puolelta, omfgg. Ja iskä huikkas meiä perää et "NYT LAITETAA NE ENNUSTEET PAPERILLE." Se meinas sitä et ku viime vuoje syksyl äiti kävi kans kattoo sitä linnunrataa, ja sit ku kevääl ne muisteli et se oli ennustanu paljon lunta niih ei ollu kauheest tullu nii äiti vaa tyynesti: "eikait sitä lunta tuu ku ei oo pilviä."
Nii et sellane äiti.
Onneks kaikki sanoo et oon tullu isääni.
Mut oli siel iha nättii. Siis se taivas.

Tänää ny en oo paljoo viel ehtin ees tehä. Heräsin jo kaheksalt, en tiä miks. Syynä SAATTAA olla se et mul oli kauhee nälkä, tai se et mä näin ihanaa unta siitä et meiän rexiä huidottii kirveillä ja se oli iha veres. Mut niiku ihanilla unilla yleensäkki, ne loppuu kesken.
Harmi.
Ja sit ku laitoin aamupalaa, lämmitin teetä vähä liikaa. Sse tais kiehuu mikrossa. Ja ihme kyl poltin kieleni. Ja äiti heräs ja sano viisaasti et "nnomikä nyh.."
Sittenh olin koneella. Jossai vaihees kävin viemäs Tosselle ruokaa, ja vaihoin sen veen ja istuin sen kopin katolla. <3